четверг, 29 января 2015 г.

1.Մենք ապրում ենք շատ աղտոտված, և անորակ միջավայրում պատճառները շատ են ինչպես նաև լուծումները:

Պատճառ համար առաջին մեքենաներից դուրս եկող գազերը, պատճառ երկրորդ գործարաններ որոնք աղտոտում են մեր միջավայրը, պատճառ երրորդ անտառահատումներ և այլն:

 

2.Երբ  որ երկար ժամանակ ապրում ես քաղաքում դու կարող է և չնկատես թե ինչ աղտոտված միջավայրում ես ապրում բայց երբ որ  քաղաքից դուրս ես գալիս և գնումես ասենք գյուղ կամ անտառ յուրաքանչյուր տեղ որտեղ որ գործարանները և  մեքենաները  չեն գերակշռում դու հասկանում ես թե ինչ կեղտոտ օդես շնչել այսքան ժամանակ: Անձամբ  իմ հետ  կապված օրինակ  չեմ  հիշում: Քաղաքի  օդը  մաքրելու համար տնկվում են ծառեր, ստեղծվում են պուրակներ, կազմակերպվում են շաբաթօրյակներ:

Քաղաքի ծառերը իրենց մեջ են կլանում քաղաքի աղտոտված օդը սակայն դրա պատճառով կարող են ախտոտվել  ծառի տված բերքը  որը կարող են ուտել երեխաները


3.Շրջակա միջավայրի  պահպանումը շատ դժվար է  քանզի նրա համար  որպեսզի  մենք  ապրենք    առողջ միջավայրում  մենք պետք է   համոզ ենք մարդկանց որ  միջավայրը  մաքուր պահելու համար ավելի նախընտրելի է տեղաշարժվել  ոչ թե մեքենաներով,  այլ  ոտքով  կամ հեծանիվով, որ կարելի է աղբը գետինը  գցելու փոխարեն կարելի քայլել մի հիսուն մետր և գցել  այն աղբարկղի մեջ: Բայց մենք բոլորս ել հասկանում ենք  որ այդ ամենի համար մեզ պետք է  առողջ և ակտիվ  հասարակություն որը  ունենալու դեպքում մենք կլուծ ենք ոչ միայն էկոլոգիական  խնդիրներ այլ  նաև  ավելի կարևոր խնդիրներ:


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий